Monday 19 November 2012

Letter to Anonymous




I’m so sorry.. Aku harap aku lebih kuat dari sekarang anonymous.. aku harap, hati aku, pendirian aku lebih kuat & lebih teguh dari sekarang..  Maaf bila aku kalah dengan rasa hati aku..

Maaf bila aku mungkiri janji aku.. Walau ape pon jadi lepas ni, aku janji aku akan jadi lebih kuat untuk hadapi apa2 pon kesannya..


Walau teruk mana pon aku jatuh, aku tau aku kene hadapi kesan dari keputusan yang aku sendiri ambil anonymous..

Aku harap sangat kau dapat maafkan aku kalau kau tau pasal hal ni.. I have to decide between these two things, whether to play along with the game or just giving up and keep on wondering what will happen if I don’t do it..


              
                I’m so so sorry Miss Anonymous.. I really do..  :’(


No comments:

Post a Comment