Monday 19 November 2012

Happy2 Birthday DutDut~ kitew.. <3


19/11/1990….. Lahirlah seorang budak gendut yang comel a.k.a Nurhayati Ramlan iaitu along kite.. hew hew hew.. haha.. Yup2, ni la budak muncit yang selalu jadi geng gadoh kita dari kecik sampai la besar gedabak sekarang ni ha..

Si budak tudung kuning ala-ala coklat la si along dutdut kitew..

Okeyh, syu tipu, kate die muncit tapi dia sebenarnya cikeding je.. sebab tu orang selalu ingat aku akak dia adik padahal dia tu along la.. ish ish ish, ape pon ta bole.. Cop cop cop, bukan itu fakta yang aku nak debatkan sekarang tapi fakta utama sekarang ialah hari ni birthday along aku, so dengan rasminya dia telah menjadi seorang tua yang sah taraf..

Ahaa, tu dia tu dia… Along, nak tak nak awak kene terima la yang awak dah menginjak 22 tahun da, maksudnya da tua la kan..(walaupun semua orang asyik cakap muke dia macam budak2 & muka aku macam akak2 matang..ciot, tak aci.. :P)

Da cukup tua & dah tak bole gadoh2  cari pasal dengan kite lagi dah. Eh tak, mane boleh,  awak tak bole berenti jadi geng gadoh kita sampai bila2 tahu.. Sebab bile gadoh dengan awak kite mesti menang punyelah.. haha..

Papepon, kita nak wish awak Happy Birthday to you, kita sayang awak sangat2, walaupun kita selalu cari gadoh dengan awak tu semua sebab kita sayang awakla, saje je nak cari kasih sayang lebih dari awak, jangan selalu poyo2 garang dengan kita lagi, dengan abang cik & danial pon..  

Kita selalu doakan yang terbaik untuk awak, goodluck dalam menceburi dunia pekerjaan, goodluck dalam bisnes kad awak and goodluck dalam mencari jodoh dan mencari abang ipar terbaik untuk kitew.. hewhewhew.. hahaha.. love u so much along… sorry sebab selalu cari gadoh dengan awak. 


                               Me love euww.. auwww..

No comments:

Post a Comment